Hur löser jag problem med inloggning?

Första steget är att testa en annan webbläsare. Vi vet att det kan vara problem med Explorer och vi vet att Google Chrome brukar fungera. Det kan också vara bra att testa på någon annan enhet eller något annat nätverk. Ibland finns brandväggar som stoppar det mesta som inte har direkt med den egna organisationen att göra.

Är det ett krav att ha gått någon av era kurser UGL, UL och IL för att kunna ta del av era digitala kurser?

Nej, det är inte ett krav men väl en stark rekommendation då vi har lagt upp de digitala kurserna utifrån att du hört och upplevt teorierna tidigare. Du kommer att få ut betydligt mycket mer om du gått något av våra ledarprogram eller någon av vår av våra öppna kurser innan.

Kan man endast köpa kurserna via kort?

Det är möjligt att få en faktura också. Kontakta oss på info@rezon.se och meddela kontaktuppgifter till ansvarig inköpare, organisationsnummer, märkning, referens och fakturaadress. Tyvärr får du inte filmen direkt utan det kan ta upp till tre arbetsdagar under tider av corona.

Finns det möjlighet till mängdrabatt?

Ja, om du köper 10 eller fler kurser kan du få rabatt och värdekoder som du kan skicka ut till dina medarbetare och kollegor.

Vad är en värdekod?

En värdekod generas om du eller din organisation har köpt ett större antal digitala kurser som kan distribueras ut till en utvald grupp.

Tar ni andra digitala uppdrag?

Ja, vi genomför chefshandledning, grupputveckling, ledningsgruppsutveckling, coaching och föredrag. Även ledarskapsprogram där vi kombinerar fysiska och digitala utvecklingsdagar.

© 2024 Rezon